Jonna Lidström.

Klappat och klart.

Publicerad 2009-12-08 19:33:05 i Blandat,

I eftermiddag har jag tränat, pluggat, slagit in julkappar, handlat, målat naglarna m.m
tiden rullar på så fort när man är ledig. Det är så mycket man ska hinna med :)

Har haft smygande migrän hela dagen, så var inte supertaggad på gymet.
Men kämpade på ändå och svettades på crosstrainern i hög fart.
Efter det gick jag igenom kroppen med lite styrkeövningar, fokus på mage och ben.

Ikväll ska jag lyxa till det med min kära alpro soya-dryck.
Det är smaskig chokladdryck baserad på soyamjölk och med massa proteiner och annat i.
Väldigt god för en onyttigt nyttig dryck!

Nu har jag lagt upp helgen också.
Ser ut att bli bra och jag längtar efter min älskling.
Först ska jag jobba på hårt ons-tors-fre :)
Ha nu en skön tisdagskväll!

TIPS: O.P.I s nagellack är toppen.
Just nu har jag ett vinrött lack som
skimrar lite lätt, 150 kr och det är värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela