Jonna Lidström.

Kasse = fetish?

Publicerad 2009-12-14 19:24:57 i Blandat,

Nu när vi har gjort om på mitt rum litegrann..
eller hela övervåningen egentligen haha.
Men när golvet var målat så har jag flyttat ut alla grejer
och nu när det ska in är det ju bäst att man rensar lite.
Vad behöver jag? Vad tar upp onödig plats osv..

Jag har så GRYMT mycket kassar som jag sparat från olika köp.
T.ex snygga svarta kassar från make up store,
en läcker kasse från topshop-vintage store, fina kassar från ruth m fl.
Det är ju tokigt egentligen, jag har aldrig använt dem igen.
Man får dem när man köper något och sedan är de för fina för att slänga.
Inte vanliga påsar, utan såna "amerikanska" kassar som är hårdare
och ofta två snören som man håller i :) Ja ni fattar!
Men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och slängt en del iaf..
vill inte slänga de fina från ruth m fl, eller victoria secret.
Det är ju inte så att man tar en sån kasse med sig på stan ändå om man ska
handla eller så.. så totalt onödigt samlande som måste ha ett stopp :)

Snart ska jag kolla på eldsjälsgalan.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela