Jonna Lidström.

JUL!

Publicerad 2009-12-20 16:52:02 i Blandat,

Ojaa, vilket härligt julväder det har varit idag.
Lite små härliga snöflingor som svävade ner från himlen
och solen som lös upp hela staden.
I morse var jag helt död, gick upp vid tio
och slappade med pappa o lillsyrran i soffan framför en mysig film.
Frukost i tvsoffan är härligt! Ingen tid att passa :)

Eftermiddagen har bara gått i ett svep.
Jag har klippt pappa, slagit in de sista julklapparna,
städat i ordning lite här hemma, tränat en snabbis på gymet,
julpysslat lite åt mamma och nu är jag färdig för kvällen.

Det är så skönt när man varit sunkig hela dagen och sedan duschar man
och piffar upp sig, målat naglarna och allt. Härligt!
Nu ska jag ta med mig mitt julgodis till Marie
där vi ska träffas alla tjejerna från tjejgänget.
Typ första gången sen nån gång i höstas.
Vad härligt det är när alla är hemma <3 Känns som förr!

Ha det gott nu mina vänner<3
3 dagars jobb kvar, sen är det JUL!



(snodde bilden på oss tjejer från Maries blogg, bilden är från två år sen på julmyset)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela