Jonna Lidström.

I'll see you again.

Publicerad 2009-12-03 10:41:41 i Blandat,

mmm. vilken underbart mäktig låt!
jag är helt förälskad.

vaknade vid 7 idag :/ jag hatar byggarbetare som börjar banka banka banka.
börjar ju inte jobba förrän 11 idag.. menmen.
det var bara att gå upp, på med träningskläderna
sen cyklade jag i vinterfrosten till gymet :)
en bra start på dagen, trots huvudvärk..
men väl hemma och efter lite dusch o frukost
känner man sig piggare, nu lyssnar jag på härlig musik.
sparar lite på julmusiken till på söndag, då är det julkonsert!

ikväll ska pappa o jag åka till huskvarna o få kattens fina päls avrakad.
stackarn. han kommer se ut som en skållad råtta.
förra året verkade han inte alls trivas i kortkort haha.
men det växer ju snart ut :)



kolla in tjockisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela