Jonna Lidström.

Härligheter.

Publicerad 2009-12-12 14:22:12 i Blandat,

Igårkväll träffade jag pojken min och vi kollade idolfinalen
och gjorde tacos och smaskade godis. jummie!
Erik vann, helt rätt tycker jag! Men där hade vi lite olika åsikter haha.
Idag sov vi läänge och åt en sen frukost,
sen eftersom det var sol och frostmys ute övertalade jag ut honom
på en promenad, sköönt! Kinderna var sådär härligt bitna av kylan när vi kom in.
Snart ska vi äta en god middag och senare far jag hem igen.
Det får bli bio ikväll i min kära stad med lillsyrran och Marie.
3:e Stig Larsson, riktigt bra ska den vara!

Jag älskar helger, sitter nu i mjukisar och bara slappar tills maten är färdig :)
Vilken lyx man har alltså.

Jag är så sugen på att färga mitt hår, har ju haft en hel del knasfärger genom åren.
Eller så knasigt det kan bli på mig iaf, rött, lila, svart, guult? haha m.m 
Men får nog bli lite rött eller lila sådär lagom till jul.
Eller bara brunt? Nää vad tråkigt!






Vill vara BRUN igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela