Jonna Lidström.

GOTT NYTT ÅR!

Publicerad 2009-12-31 17:28:10 i Blandat,

Hej allihop.
vilken härlig nyårsafton det har varit.

förlåt att jag inte hunnit skriva.
det har varit fullt upp min dagen D.
grattis på sängen från pojkvän och familj.
paket och kort, sen frukost i soffan framför film.
mysmys!
vilket underbart vinterv'der ute med.

tack allihop för kort, sms och andra grattis :)
ett särskilt tack till faster maria m familj om du läser detta ;)


nu ska jag iväg på party i jönköping med lite vänner.
det blir hur bra som helst.
chokladt¨årtan står jag för.

hörs snart igen allihop,
nästa år kanske.
puss på er allihop.

jag är världens lyckligaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela