Jonna Lidström.

full rulle :)

Publicerad 2009-12-29 22:00:51 i Blandat,

hejhej allihop
förlåt för mitt dåliga bloggande det sista.
har inte riktigt hunnit med hehe :)

igår jobbade jag till sex sen åkte jag direkt till simon.
vi har inte setts sen före jul så var mysigt.
vi bytte julklappar och umgicks med hans familj.
smaskade i oss hemmagjord fudge och kollade
på johan falk, bra filmer det där!

sen vid ett-tiden idag åkte jag direkt till jönköping
och mötte upp med mina föräldrar och lillasyster.
så galet mycket folk, rea överallt!
men man blir ju helt snurrig i huvudet.
köpte skidhjälm, skidglasögon och skidjacka
som jag kommer få på torsdag i present :)
blir ju så nuförtiden att man får önska sig något man verkligen
behöver i födelsedagspresent istället för massa smått som man
bara lägger i hög.
lina, aron&filippas present har jag redan öppnat, presentkort till makeup-kurs på
make up store, och sen får man handla produkter till värdet av kursen.
alldeles toppen!

nu ska jag krypa ner, full rulle till 15.00 imorgon.
på kvällen kommer simon och släkt på 20års kalas.
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela