Jonna Lidström.

färg på tillvaron!

Publicerad 2009-12-23 19:28:21 i Blandat,

väl hemma kände jag att jag får skippa träningen idag.
blev lite försenad på jobbet, sen orkade jag inte hehe.
tog med lite färg hem och tänkte färga in lite slingor i luggen.
bara som lite skiftningar :)
färg blir man alltid piggare av. jihoo!

nu har vi provsmakat julskinkan här hemma,
ätit potatisgratäng, ägghalvor med räksallad o hemmagjorda köttbullar.
lite smakprov på morgondagens julbord med andra ord :)

nu ska vi ha en riktigt mysig familjekväll här hemma.
vi har 4 bingolotter till uppesittarkvällen och det ska drickas glögg
och ätas en massa sött. huu, kilona ökar haha!
men vad sjutton, det är ju jul :) då får man unna sig eller hur.
lagom av allt är perfekt för ett lyckligt liv.

så här såg det ut när jag skulle blanda färg, rosa?
sen delade jag upp det lite snyggt så det skulle gå lätt att
ta ut slingor ur håret.



 

på med färgen på varvade slingor, två små foliepaket blev det :)




RESULTAT!

 

happyhappy. det syns allra bäst i ljuset :)
och det är inte så lilarött som kameran vill tycka att det är haha.
känns skönt med lite uppfräschning!

ha nu en bra dan före dopparedan !
massa kärlek till er alla. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela