Jonna Lidström.

Familjehögtid.

Publicerad 2009-12-25 15:27:53 i Blandat,

Ja kära julafton vad mysigt det var, jag satt och mös hela dagen.
Och det var ett sånt härligt vinterväder ute.
Efter att vi lassat in med en massa julmat blev det dags för kalle anka.
I år somnade bara mamma & pappa framför det.. haha. Vi andra klarade oss.
Jag satt mest och tjötade under tiden så jag missade nästan hela kalle.
Men det var mysigt, alla satt och åt alladin och annat julgodis.

Det är konstigt vad mycket man äter vid julen.
Äta, äta, äta.. haha. Men det är ju vad man associerar med jul.
Jag fick en massa fint i julklapp, en fin peak-väska, musik, presentkort, tofflor, klocka m.m
Blev toppennöjd! Det var så fint ute så hela släkten gick en runda bland husen.
Framåt kvällen blev det lite singstar, ice age 3, gröt och paketlek :)

Här kommer lite bilder!

 
 



Nu är vi hos mormor&morfar idag istället.
Vi ska precis dela ut julklappar tilll lina&aron här.
Dricka lite gott kaffe senare med :)

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela