Jonna Lidström.

En sen kväll på soffan.

Publicerad 2009-12-18 23:26:25 i Blandat,

Efter en lång dag med full rulle på jobbet,
(nu är det verkligen julrush om man säger så :) haha)
så fick det faktiskt bli en kebabpizza och några alladinbitar.
pojkvännen min är här också och det fick bli lite julemys.
psst, säg inte det till någon!
men vad sjutton det är ju juletider nu
och pappa har fått 11 kilo godis från sin kund i malmö.
det är typ tradition att vi får godis därifrån.

en gång när marie o jag va små hittade mamma oss
sittandes i tvättstugan, där godiset var gömt, och vi prasslade och
smaskade och gottade oss i godiset. det blev en fnissig situation som
man inte kommer glömma haha.

imorgon ska jag upp och jobba i godisaffären,
det är så mysigt där vi jul, så jag kommer hjälpa
chefen lite och mysa i dofterna som fyller butiken.

sen blir det lite tjejmys på kvällen
och kanske lite träning efter jobbet också om jag inte blir mer snuvig.
näsan är lite haltv igenkorkad och jag är rädd att det ska bli värre.
huuu man vill ju inte va förkyld och dan när man jobbar som mest.
wellwell. det går nog över :) kvällstäppt har ju ingen dött av.
sov gott sen allihop, ciaoo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela