Jonna Lidström.

en julmorgon!

Publicerad 2009-12-17 09:45:30 i Blandat,

vaknade 07.45, pigg som en lärka
och tog på mig en massa tjocka kläder
för att sedan gå ut i 8 minusgrader med en ipod
full av julmusik. det var så härligt ute
och jag gick förbi massa hus där det var tänt
i fönstrena, mysigt!

sen kom man in alldeles kall o rosig om kinderna,
kollade klart på slutet av bridget jones
som jag hade spelat in och senare blev det
att fixa i ordning sig.

igårkväll kom jag hem rätt sent från jobbet.
då fick det bli mys i soffan med massa julgodis
och lina&aron hemma också.

bara en vecka till julafton nu.
tiden går så fort så det är helt galet.
ha en bra dag nu allihop!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela