Jonna Lidström.

Egentid är värt mycket!

Publicerad 2009-12-05 17:06:48 i Blandat,

Nu har jag precis kommit hem från gymet.
Var riktigt seg efter jobbet, men på med träningskläderna
och sedan for jag till träningen.
Det fick bli 20 min crosstrainer,
10 min rodd och 10 min snabb-springing.
Svettig och dan fortsatte jag med bröst, mage och axlar.

Man känner sig så lugn och skön när man kommer hem
och nu ska jag hoppa in i duschen innan amanda kommer hit.
Vi ska leka för första gången på typ ett år, eftersom hon nu kommit hem från australien.
Jonny & Mandys myskvällar är alltid lika härliga och dem har saknats.
Så ikväll har vi mycket att prata om. :)

Ha en härlig lördagskväll allhop!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela