Jonna Lidström.

ung i sinnet. ? :)

Publicerad 2009-08-13 18:59:12 i Blandat,

har så ont i ryggen.
får nog bli en stund på spikmattan
innan jag drar vidare.

på lördag smäller det! då blir det kärlekkärlekkärlek hela dagen lång.
mmm love it! en av mina allra bästa vänner ska gå och gifta sig.
det ska bli så himla roligt att få göra frisyren på henne. vilken ära :)
det var som hon och jag sa..
vad vuxna vi börjar bli.

nu kom vi nyss hem från frizon. årets värsta köttmarknad så att säga.
den tiden är verkligen förbi. men var galet kul.
nästa år om vi åker dit så kommer hon vara gift och jag kommer iaf vara moster.
det låter iofs äldre att vara gift haha. men ge mig liten vuxenstatus med snääälla.
 
är inne på mitt sista år som ung. (alla över 20 är gamla)
:) haha. så än tänker jag leva livet. som gift/moster/mamma you name it.
ålder spelar ingen roll. ung i sinnet är grejen. wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela