Jonna Lidström.

Underbara Fredag!

Publicerad 2009-08-28 09:44:08 i Blandat,

YES. idag är det fredag :)
veckorna bara rusar förbi.

det är gammeldags marknad på stan så lär va en hel del folk ute idag.
vi ska sälja lite produkter till rea utanför salongen med.
kanske får en sväng på marknaden på lunchen då.

senare ikväll ska marie och jag gå på baksmällan.
den går här i sävsjö nu och jag har inte sett den än.
bara hört att den ska vara sjukt rolig. så hoppas!

imorgon ska hela familjen gå en jubileumsfest på pappas jobb.
det blir nog trevligt!
söndag ser lugnt ut än så länge. kan vara skönt :)

ha en bra helg allihop!



(första bilden som togs på mig och marie ihop.. vi var nog runt 4 år tror jag :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela