Jonna Lidström.

sweet sunday.

Publicerad 2009-08-30 13:08:57 i Blandat,

blev en himla trevlig kväll igår!
Willa Nordic firade 20 år som företag. jubileumsfest var det som gällde!
här kommer lite bilder :)

 

 
     

först fick vi kaffe och tårta. det var smaskens! därefter var det dags för lite rundvandring i lokalerna.
och lite olika aktiviteter fanns för alla under tiden man gick runt.
grillbuffén efteråt var fantastiskt god. en kille stod på plats och grillade, mmm!
lite senare på kvällen blev det tal, spex och sedan showunderhållning av jimmy carlsson. han har varit med i talang på tv4.. SÅKLART blev jag utvald att gå upp på scen. ska aldrig sitta nära scenen igen. :/ menmen.  hade ingen aning om vad jag skulle göra så det var bara att leka med haha. skämde nog ut mig. men skit samma. sånt är livet. det var ju bara ca 400 i publiken :P

idag har jag fixat hår, varit ute och gått (innan störtregnet) och snart blir det söndagsmiddag med familjen.
i eftermiddag kommer pojken med. jihoo!

ha en skön söndag!

 





 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela