Jonna Lidström.

sol igen!

Publicerad 2009-08-18 20:00:01 i Blandat,

idag har jag varit ledig.
vaknade med världens värsta migrän.. huvudet som kändes som en stor klump.
och jag var helt enkelt skittrött. huuu.
men vilade upp mig lite i soffan efter frukosten.
efter det gick mamma (hon hade också ledig dag) o jag en runda i ca 55 min :)
det var så skönt. man piggnade verkligen till.

skulle åkt till jkpg idag egentligen. men blev inte så sen.
nu är jag precis hemkommen från en cykeltur i den härliga luften.
ska sätta mig i soffan nu dricka en hallon&blåbärssmootie och kolla på en shopaholics bekännelser.
känns som en bra kväll :)

btw så var bröllopet i lördags helt underbart vackert!
de var så himla fina ihop och det gick inte utan att man fick tårar i ögonen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela