Jonna Lidström.

Lyckad ledig dag.

Publicerad 2009-08-26 13:46:04 i Blandat,

Igår var jag ledig och det var som vanligt väldigt skönt haha.
fast igår var en extra lyckad dag tycker jag.
på förmiddagen gick jag en långrunda och efter det satt jag en stund
i solen i bikini och läste min nyinköpta glamour-tidning. mys!
därefter blev det lite lunch och sen lite iordningsfix.

när mamma kom hem med bilen på em så åkte jag iväg en runda till jönköping.
där träffade jag frugan helena. :)



vi hade det himla mysigt och gjorde supergod smootie
med trädgårdsbär & passionsfrukt.
sen satt vi och tjötade om allt mellan himmelochjord.
du är så bra min kära vän <3



framåt kvällen for jag vidare och träffade min kära pojkvän.
vi gick ut och åt mongolisk buffé på chili thai.
det var supergott och mumsigt med både förrätt och efterrätt :)

 



det var kanongott! sen åkte vi vidare till en utsiktsplats och kollade lite när det började bli mörkt.
en toppendag blev det helt enkelt <3

nu är jag bara hemma ¨på lunch från jobbet,
jobbar till halv åtta. sen ska jag till marie ikväll och leka.
jihoo!!

Kommentarer

Postat av: helena hurtig

Publicerad 2009-08-26 18:05:18

min tisdag blev oxå toppen- tack vara dig<3 blev så glad att du kom! får vi göra om!! kul att det blev gott på chili tai med o mys å träffa pojken! ses på lördag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela