Jonna Lidström.

lycka.

Publicerad 2009-08-31 19:31:58 i Blandat,

igårkväll kom simon den fina hit.
vi klippte av honom hans långa kalufs och friserade till honom lite.
efter det handlade vi lite och åkte hem och gjorde lite perfekt söndagskvällsmat.
varma mackor och te. mums!
sen fick det bli en film i soffan och faktiskt en godisbit eller två :) hihi. fuusk. jag vet.
men var så himla sugen på lite sötsaker.
att vakna upp bredvid sin älskling var inte fel det heller. mys!

i veckan blir det träning som gäller! ska faktiskt redan ikväll ta tag i mitt liv.
ryggen plågar mig och jag fattar inte vad som är fel.
men lite extra ryggträning och spikmatta ska nog göra susen!

imorgon kommer min kära evelina hit på fm.
det blir nog lite promenad och slappande i solen.
skönt med lite trevligt sällskap på sin lediga dag :)
på kvällen drar höstens första styrka/konditionspass igång. tagga!

yes. träning nu. sen kl 21.00 är jag såklart bänkad framför lipstick jungle på 3:an.

adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela