Jonna Lidström.

en ledig dag.

Publicerad 2009-08-11 20:58:54 i Blandat,

underbart med sovmorgon.
fast hade jag vart ledig igår hade jag nog sovit ännu längre.
idag vaknade jag halv nio :/ men somnade om till tio iofs. det var skönt.
sen var jag helt tung i huvudet och gick sakta men säkert ner till soffan.
tog en kopp kaffe och flingor&müsli med mjölk.
sen kollade jag filippa och jag på en romantisk komedi. det var mys.

var ute och sprang i 50 min innan med. underbart skönt efteråt iaf.
men va riktigt segt under tiden.
sen har jag mest slappat hemma, bakat en sjuukt god kladdkaka,
hjälpt mamma att baka blåbärsmuffins och myst med lina&aron som ska stanna här i ett par dagar.

imorn blir det jobb igen och även torsdag fredag och lite på lördag :)
men har vart riktigt skönt att bara vara.

spikmatta funkar by the way!

thoughts are running through my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela