Jonna Lidström.

det var det ja!

Publicerad 2009-08-11 11:59:15 i Blandat,

i söndagskväll kom det hem en solbränd, trött, uppfylld, glad jonna.
frizon 2009 var inte att leka med.
vilken sommarvecka vi hade där uppe i torp utanför örebro.
helt galet bra, sjukt bra möten och lovsång, underbart väder, goa vänner, bra konserter!
superduper. och jag gillade det.

känns inte så farligt att va tillbaka på jobbet nu.
jag hörde att man ska lindra jobbångesten med att fylla helgerna med nåt roligt att se fram emot.
på lördag ska jag på bröllop på en av mina bästa vänners bröllop. blir sjukt nice!
så denna helgen längtar jag till!
sen är det nåt att se fram emot varje helg i augusti plus syrrans bebis som kan komma närsomhelst.
så jag tror inte det blir en tung höst. snarare tvärtom. :)

lyssna till ditt hjärta. det vet vad du känner.
det är ingen annan än du som bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela