Jonna Lidström.

trött.trött.trött.

Publicerad 2009-04-06 18:34:25 i Blandat,

helgen har svept förbi i en rasande fart.
och ändå kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort haha.
jodå göteborg var ju den stoora händelsen.
men jag har liksom landat nu.
det blir som en helgbubbla som man kommer ur på måndagen.
då är verkligheten ikapp en med en rasande fart.

jag har jobbat för fulla muggar idag.
har inte ens haft lunchrast. bara lite snabbt käk i en paus.
fick 5 min i solen också.
kändes som om jag skulle svimma ett tag på jobbet.
så himla varmt där inne med när solen ligger på..
men allt gick bra och jag är hemma och levande hehe.

tänkte ut o springa ikväll. så fint väder. men orkar verkligen inte..
så hänger på mor & syster nu när de ska gå en runda.
lite luft skadar aldrig.

och pappa har fått 8,5 kg godis från sin kund i godisaffären i malmö.
nu blir du väl glad marie?!
nu får vi smyga in i tvättstugan igen och smaska lite i smyg haha.
ett äkta barnminne.
påsken är NÄRA.

längtar till fredag, då har jag ledigt i 5 dagar! jihoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela