Jonna Lidström.

today.

Publicerad 2009-04-20 20:28:30 i Blandat,

jippikajeja. eller något :)
jag fick sommarkänsla idag.
dock med en rätt tråkigt vinterhy. (har inte lyckats få så mkt sol på kroppen än)
fick mina bikini jag beställde.
jobbigt att alla passade, då blir man ju så velig.
men känns tråkigt att köra på en svart bikini.. så den tror jag att jag skickar tillbaka..
men funderar på en prickig trekants och en blommig bandeau.
får se lite. har ju några dagar på mig att bestämma.
så om 1 MÅNAD ligger jag på franska rivieran och glassar. det ni!

har så fruktansvärt ont i ryggen ikväll. huu ja.
kom hem vid sju och gick en runda med mor&far.
har käkat lite och testat bikinisar nu..
mamma hade gjort en god dessert till oss ikväll

recept:
frysta hallon ( som läggs på fat en stund innan för att tina)
frysta mangobitar ( samma med dem)
valnötter
lite honung
och vaniljyougurt.

smaskens!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-21 07:19:28

du kanske behöver massage snart? måste öva nämligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela