Jonna Lidström.

svårt att tänka ekonomi..

Publicerad 2009-04-23 21:01:07 i Blandat,

usch ja. det är det värsta jag vet.
och jag vill börja spara mer av mina pengar nu
så jag försöker inte handla så mycket..
men idag skulle mamma och jag hämta systrarna mina i växjö..
tror ni inte jag handlar över tusenlappen ändå?
jag blir galen på mig själv.. men jag behövde faktiskt en träningsdress.
köpte en på team sportia, tights och jacka till!
sen behövde jag faktiskt nya ballerinaskor, svarta med snörning på din sko.
och jag behövde ett nytt korallfärgat linne från vero moda. det behövde jag verkligen.
 
haha. ironi åt sidan så behövde jag faktiskt en ny träningsdress. det var absolut kris.
har haft samma gamla pumadress sen 8:an eller något.. :/
sen kom det på lite annat.. men det är svårt att snåla.
jag får nog ta och lära mig dt helt enkelt. men man blir så frestad när man går i affärerna.
det är väl det som är meningen :)

trött är jag iaf. blir en busy dag på jobbet imorn, sen myskväll vid en sjö med 2 goa vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela