Jonna Lidström.

sundhetstänkande.

Publicerad 2009-04-16 14:17:23 i Blandat,

vad skönt det är när man kommer in i ett nyttighetstänkande.
man äter bättre, sover bättre, tränar bättre, jobbar bättre, man blir gladare osv osv..
det är faktiskt sant.
nu har jag slutat med godis och kakor, ska försöka hålla uppe i drygt en månad.
det borde jag klara.. man är inte så sugen på sånt efter påsken heller
när det gärna blir för mycket av det goda.

tränar bara när det känns bra i kroppen, äter mycket mat för det älskar jag. 
mamma gör sitt bästa för att tänka i hälsotecken. duktigt! 
det underlättar ju för alla i familjen. 
har inte kunnat träna så hårt nu det senaste heller pga seg förkyldning..
tror att jag klädde av mig för tidigt när solen kom. 

har faktiskt solat lite idag med. men med måtta :)
allt ska man göra med måtta. men kakor och godis klarar man sig utan.
mörk choklad är dock tillåtet på helgerna. hejaheja

nu ska marie och jag gå en långrunda. ha det fint! 

friday's coming up! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela