Jonna Lidström.

solen skiner på mig.

Publicerad 2009-04-07 12:18:45 i Blandat,

somnade vid tio igår helt utslagen..
kom på att hela förra veckan och ända till igår gick allt i ett.
inte mycket vila och egentid.
ritktigt ansträngande dag på salongen igår.
men roligt med mycket och göra såklart.
wellwell. sen sov jag till 8.45.. så nästan 11 timmars sömn.
skönt att ta igen sig. :)

vid halv tio gick jag och emelie en långrunda.
det tog ca 1h 20 min sammanlagt. skönt.
detta underbara väder kan man ju inte sitta inne om man inte måste.
fick lite ångest igår över att jag jobbade när solen sken ute.
men det har jag tagit igen idag, litegrann iaf.
satte mig i trädgården i solen med en bok i 30 min..

nu har jag duschat och ska snart käka lite lunch.
efter det blir det jobb ihop med jessica på kh till 18.00.
ha en bra dag vänner.

det ska bli uuunderbart väder fredag & lördag :) kan man begära annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela