Jonna Lidström.

perfekt.

Publicerad 2009-04-25 18:14:52 i Blandat,

I am a friend of God
He calls me friend.


igårkväll kom mina kära simon hit.
vi åt mat och hade det mysigt.
slappade framför tv:n i soffan. göttgött!

idag var simmo o jag duktiga, gick en 40 min runda på morgonen
sen åt vi frukost i solen. mysigt!
efter det åkte vi och filippa ut till stugan där mor&far var.
en riktig sommardag har det varit. helt perfekt.
solat i bikini, spelat yatzy, ätit god mat, varit vid vattnet lite.
har fått fin färg idag. jihoo. pojken min med!

ikväll ska filippa och jag ha lite egentid.
göra sallad och ta med ut i bilen till nån fin plats,
sen blir det en tjejfilm och lite nyttiga grönsaker eller något:)

imorgon på kvällen blir det kvällsmat i braås hos lina&aron.

tack alla för att ni är så härliga. jihoo. jag älskar solen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela