Jonna Lidström.

ojojojoj..

Publicerad 2009-04-05 11:51:01 i Blandat,

nu är JAG tillbaka :)
i fredags fick två killpolare skriva i min blogg.
ingen fattar någonting och precis så ville de att det skulle vara.
haha. men himla roligt ändå.

igår var jag och evelina i ett soligt och vårigt göteborg.
det var FULLT med folk på gatorna, helt tjockt.
och vi shoppade loss som tusan.
vill inte ens gå in och kolla på kontot:P
kanske lika bra det.
bla köpte jag en jeansjacka, fodralklänning, en tisha på cheap monday m.m m.m...
fanns HUR mycket som helst att köpa om man bara ville.
och vi höll oss ändå mest på klädavdelningen.. vet inte hur det hade slutat om vi hade börjat kolla skor också.

galet vad mycket sjukt som hände också haha.
avbrutna omkörningar, tvärnitningar vid övergångsställen, massa vinkningar från balkonger och taxibilar,
en stalker som satte sig på samma fik som vi typ 1 meter bakom och bara stirrade huuu, en holländare vid kanalen
som vi satt och snackade med ett tag, en timmes felkörning på hemvägen.. haha. osv.

men KUL hade vi det iaf. tacktacktack :)
dagen avslutades i jönköping hos killarna som var där och hängde.

idag har jag sovit ut.. provar lite inköp från igår.
väntar på att familjen ska komma hem från kyrkan.
sen blir det väl söndagsmiddag och tjöööt.
lina&aron har köpt en fiiiin barnvagn de har ställt här.
roligt att provköra :) hihi.

ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela