Jonna Lidström.

njut av livet.

Publicerad 2009-04-26 16:40:02 i Blandat,

igårkväll blev kanoners.
filippas och min lilla utflykt till en fin plats.
vi hade ingen aning om vart vi skulle, men det blev bara toppen.
gick till typ såhär..: filippa såg en lite parkering vid vägen, och en stig..
vi stannade där, gick stigen, ganska smal stig, genom skogen,
vi kunde ana vatten och solen igenom träden.
helt plötsligt öppnade allt sig och som genom ett trollslag
var vi på en klipp-plats och en sjö rakt framför oss, solnedgången med :)
så fint var det!




idag har varit en skön dag. började dagen med en springrunda före frukost. och det gick såå bra. ska börja springa oftare före frukost. då får man inget håll och jag kände mig superpigg. drack bara lite vatten före.
sen gjorde jag smootie åt mig o filippa, vi åt frukost i solen och spelade ltie yatzy.
sen låg vi ute och solade en stund. efter det kom mor&far hem från stugan, vi åt söndagsmiddag och hade det gött.
ikväll blir det korvgrillning med syster&svåger i braås.

jag är en sann livsnjutare. njuter extra mycket nuförtiden. ett tips: ta vara på varje stund och gör den speciell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela