Jonna Lidström.

mys med egna stunder.

Publicerad 2009-04-21 14:11:00 i Blandat,

if you knew how I wanted someone to come along
and change my life the way you've done.
it feels like home to me.
feels like home to me.

jihoo hejaheja. ibland är det skönt när inte solen skiner.
då får man tillåtelse att sitta inne framför tv:n lite.
kollade på slutet av step up 2 och slutet på how to loose a guy in ten days :)
såna kärleksslut och jag är barnsligt lycklig.

jag sov till nio och sen gjorde jag mig en blåbärssmootie, pratade med mormor i telefon, slängde sängkläderna i tvätten, städade ur min nya väska jag köpte på loppis, gick en 45 mins runda och har ätit wok till lunch också.
så jag har inte bara kollat på film.

hade en såndär underbar mysstund i soffan med. värmefläkt, filt, en kopp kaffe och en mörk chokladbit.
det är egentid för mig. de små sakerna gör de stora. det gillar vi.

ikväll blir det träning. styrka/kondition.
förresten så ser det ut som solen tittar fram nu.
skönt att jag slappat färdigt i soffan då iaf.
ha en härlig dag mina vänner.

Gud är god.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-04-22 13:55:47

åå va härligt det är med egentid!! sååå viktigt...

man behöver verkligen det. små stunder för att orka med allt det andra stora man måste göra i livet; plugga, handla, städa osv osv.. små egenstunder är det bästa jag vet..!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela