Jonna Lidström.

mmm. mumma.

Publicerad 2009-04-01 09:37:59 i Blandat,

med vårväder.
det ska visst bli toppenväder nu ons, tors, fre iaf :)
10 grader och SOL!
imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 14. då kanske man
hinner sitta ute och sola lite. härligt!
jag gick en runda nu på morgonen innan frukost.
var superSEG innan jag kom ut. men skönt med torra vägar och en värmande sol.
man kan inte annat än att må bra.

jag har kommit på att jag älskar våren mest av alla årstider.
sommaren har ju sina fördelar.. men när våren kommer har man både en
härlig vår OCH en sommar framför sig.
i slutet av sommaren närmar sig hösten och allt blir så grått och allvarligt.
på våren kan man leka loss. springa runt som en tok i solen och leva livet.
mm det ger mig lyckokänslor.
oftast är våren riktigt fin, sommaren kan man heller inte veta hur den blir..
särskilt inte i det här landet.

wellwell.
nu blir det jobb 10-19.
sen ska jag träffa tjejerna ikväll.
ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela