Jonna Lidström.

lugn.

Publicerad 2009-04-27 09:21:37 i Blandat,

jag känner mig lugn inför dagen.
lite spännande kunder som kommer. roligt :)
ska testa en balfrisyr ikväll med, det är nice!

igårkväll var mys. det kommer bilder snart. tack min fina familj <3
storasyster linas mage har blivit stor nu tycker jag.
ändå är det 17 veckor kvar till bebisen kommer.

blev ingen träning i morse, får bli en springrunda ikväll :)
skulle visst va runt 18 grader även kl 20.00.. inte gör det mig något hehe.
älskar värmen, och imorn är jag ledig. då ska det visst hålla i sig.
solen här kommer jag!

ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-04-27 17:04:16

ja det är så himla skönt med sol o värme!! man kan inte fatta att man bara för 2 månader sen fortfarande gick runt i vinterjackan liksom! :D



Åå hur går det med Lina, bebisen o allt?

tänk att du ska bli moster :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela