Jonna Lidström.

ipoden är laddad.

Publicerad 2009-04-02 10:14:17 i Blandat,

för en runda i solen.
nu ska jag bara byta om till träningskläder
sen ska jag ge mig ut en stund i det fina vädret.
vet inte riktigt var jag ska springa..
men tänkte köra på en rätt lång runda idag.
man får ju passa på när man har lite tid :)
vaknade halv nio.. hade tänkt sova till halv tio i alla fall..
men skönt att vakna av sig själv. då är man ju utvilad ändå.

kl 14.00 ska jag börja jobba på karamellhuset.
mysigt där nu. massa påskgodis och påskpynt.
vi har fått in kulglassen också. gick förbi där igår och smuttade lite.
valnötsglass är något jag rekommenderar starkt!

påsken närmar sig. och jag hoppas ni alla vet varför vi firar den.
jag ska iaf slänga en extra tanke på Jesus nu de närmaste dagarna.
det han gjorde på korset för oss är svårt att förstå.
men han gjorde det av kärlek till oss. det är häftigt tycker jag.
det är en GOD Gud vi har hörni.

nu ska jag ut i SOLEN.
ha en härlig torsdag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela