Jonna Lidström.

hejaheja.

Publicerad 2009-04-02 20:51:54 i Blandat,

idag på förmiddagen skulle jag ju ut och springa i vårvädret.
jag hade satt upp ett mål som jag skulle klara.
solen sken, luften var klar, musiken i öronen var taggande
och kroppen kändes flygande :) underbart!
så jag sprang mer än dubbelt så långt som jag hade trott att jag skulle klara,
så ca 7 km runda blev det och jag kämpade in i det sista.
det kommer jag sääkert märka av imorn i kroppen.
men skönt är det att springa.

jobbade 14-19 på karamellhuset i eftermiddag också.
många som köpte glass och unnade sig lite påskgodis i förtid.
påskgodis är mitt favoritgodis.
och då FÅR man verkligen äta godis.. det är liksom en godishögtid.
bra va?! :)
jag är löjligt barnslig när det gäller påsken.
allt ska va som det var när man var liten.
helst vill jag att mamma gör en skattkarta och gömmer äggen någonstans.
och helst ska det vara sol ute och varmt och vårigt ..
och så äter man massa god påskmat och farmors berömda påsktårta.
jag har verkligen många påskminnen och bara BRA barnminnen från påsken.
det är nog därför jag tycker om den så mycket.

efter jobbet gick jag en runda, skönt med lite luft i lungorna :)
nu håller pappa på med min bokföring.
och jag ska sätta mig i soffan hos filippa en stund.

imorn jobbar jag till 18.00 sen drar jag till eve, sover där och sen blir det Göteborg på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela