Jonna Lidström.

hej hallå.

Publicerad 2009-04-30 08:55:26 i Blandat,

en underbar helg som ligger framför.
det känns härligt!
fint väder verkar det som om vi ska få med.

jag är taggad för träning, men var inte så sugen på att springa idag
så ska ge mig ut och cykla en stund nu. blir nog en runda på 2 mil som jag tycker om.
så har jag klarat av det för dagen :)
sen blir det nog till att ta på sig bikinin och slänga sig i solen några timmar. 
hoppas hoppas hoppas.
 ikväll åker jag till simon och stannar till lördag.
det blir nog mysiga dagar! vet inte riktigt vad som händer ikväll än, men det blir nice.

jag ska vila upp min rygg i helgen med. den mår inte riktigt bra.
kan vara mina dåliga springskor kanske :S eller något annat.
men vila ska den få iaf.

ha en skön dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela