Jonna Lidström.

god morgon.

Publicerad 2009-04-23 09:25:04 i Blandat,

ja så var det torsdag igen då.
veckorna går så fort när man är ledig på torsdagar.
helt plötsligt är det fredag och helg. det är så skönt!

idag har jag förmiddagen fri iaf, ska springa en runda och
sen laga lite mat till mamma som slutar jobbet vid ett.
efter det beger vi oss till växjö och hämtar upp mina 2 systrar.
lina pluggar där och filippa har praktik på village.
så får mamma och jag kika lite i affärerna också. det är alltid nice.

ska kolla på solglasögon :D det är högsta prioritet!
känns som en rätt viktig grej ändå att ha på vår/sommar.
svårt att hitta några med fin form, sköna, schysst färg under 100-lappen.
i såna fall går de oftast sönder på en gång. det har jag varit med om..
varför tror jag inte har några?
tror jag har lyckats sätta mig på ett par en gång också. haha.
därför vill man ju inte köpa för dyra, men OM man köper dyra kanske man är mer rädd om dem..? hm, kan va så!

för alla er som ska gå balen.
hur går det egentligen med hår, kläder, smink och allt? been there, done that.
shit vad dyrt det kan bli om man verkligen satsar.. men man kan bli riktigt snygg utan att lägga ut flera tusen faktiskt.
en kompis till mig köpte en balklänning för ca 700 kr på blocket, supersnygg!
viktigt att komma ihåg iaf, är att ha det DU trivs i. välj en frisyr som DU vill ha, inte för att någon annan tycker si & så.
det är ju DIN dag :) så se till att den blir något du alltid kommer minnas.
psst! : ha på dig sköööna balskor, det är ingen som ser dem ändå. iaf inte om du har långklänning!


nu har jag laddat min ipod och ska ut i vårsolen. ciaooo.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-04-24 10:52:50

Hejsan! :)

Jag är rädd om mina solglasögon, eftersom jag köpt dem på synsam :) där har de riktigt snygga bågar.. bra kvalle med..

hittade du några igår eller??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela