Jonna Lidström.

glädje.

Publicerad 2009-04-29 09:46:09 i Blandat,

vilket väder det är idag alltså.
jag och mamma gick en runda vid åttatiden
och jag hade bara kortbyxor, linne och en tunn tröja över.
sån sommarkänsla helt klart. solen sken och det blåste ljumma vindar.

men idag ska jag jobba 10-19. blir fullt upp idag :) roligt! sista jobbdagen denna veckan.
sen blir det långhelg igen för mig. rätt skönt iofs, men gör inget om det är fullt upp idag då.
kanske tom får jobba över lite.

sen blir det vila ikväll i soffan. skönt att jag redan har varit ute idag. slipper jag tänka på det.

glöm inte kolla på
* du är vad du äter på 3:an kl 20.00
* greys anatomy 21.00 kanal 5.

ha en skön dag i solen mina vänner. njuuut av varje sekund!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-04-29 10:28:46

helt underbart vilket fint väder vi har nu!! :):)

skönt med lite promenader o sådär..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela