Jonna Lidström.

girls night.

Publicerad 2009-04-08 13:46:51 i Blandat,

ja den översta bikinin var faktiskt snyggast.
ska ha den i åtanke när jag väl bestämmer mig :)

idag är sista dagen på salongen på en vecka.
nästa onsdag är jag tillbaka hehe.
fullt upp idag, men hann iaf hem och äta lite mat.

ikväll ska jag träffa tjejerna och mysa till det lite.
det blir påskbuffé och allmänt gött!
kanske ha på hockeyn lite i bakgrunden med.
avgörande idag om Hv förlorar.. äsch de blir ju tvåa iaf ;) haha
alltid något.

imorn ska jag få mitt påskägg.
barnsligt va? :) men jag gillar det.. och mamma med!
hon sa att hon hade fixat något.

fre-tis är jag ledig! hoppas på SOL resten av den tiden
imorn blir det kh 11-19. ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela