Jonna Lidström.

fröken duktig.

Publicerad 2009-04-28 12:29:10 i Blandat,

idag har jag inte legat på latsidan.. eller iaf inte alldeles för mycket haha.
jag hasade mig ur sängen ca 8.45 och tog på mig springkläderna.
drack lite vatten, tog på mig ipoden och skorna, sen begav jag mig ut.
det var härlig luft efter en regnig natt. friskt! det var skönt att springa i.
när jag kom hem åt jag en god frukost och bryggde lite kaffe och läste tidning.
sen fastnade jag en stund framför "efter tio" med malou.
det var en mamma och hennes ena tvillingdotter som intervjuades.. den andra systern
hade dött i tsunamin för fem år sen. det var verkligen gripande att höra hur de gått vidare osv..
huu ja, tänk vad vissa får gå igenom.

mamma ska ha hit lite folk på torsdag kväll så jag fick en order om att städa ur rummet.
så det gjorde jag minsann, ordentligt! dammade av alla hyllor, parfymer, fotoramar, tavlor osv.
slängde lite gamla schampoflaskor och annat skräp. det kändes skönt att få det fint och rent överallt :)
efter det fick jag ett ryck att hjälpa henne med att städa övervåningen.
så nu har jag dammat alla hyllor och annat här uppe. dammsugit golven och har bara torkning av golven kvar.
ett riktigt träningspass kan jag säga er! men det känns så skönt efteråt. känns bra att hjälpa mamma lite med
när jag ändå är ledig :) det är verkligen peppande att göra nytta! testa så får du se. haha

nu ska jag som sagt bara torka golven också, sen äta lite sallad från igår, kanske sätta mig ute och läsa lite.
ikväll ska jag få massage av marie och sen blir det tjejkväll på det :)

ha det gott!
valborg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela