Jonna Lidström.

fredags party

Publicerad 2009-04-03 23:54:57 i ,



Tack alla vänner för en underbar helg <3

Jag hoppas att alla ni, precis som jag, laddar järnet inför Earth Hour imorgon! Det kommer bli såå naaaaajs ;D
Imorgon ska jag också äntligen börja på ridskola! Pappa har köpt en egen pony till mig på blocket.. My little ponny typ <3 soo happy :D

Här är annonsen:
http://www.blocket.se/mylittleponny.1337.html

<bild saknas>

Nu är det dags och sälja min pärla, eftersom jag ska flytta till en mindre lägenhet. Knappt använd, bruksanvisning finns. Ej vinterkörd. Skorna bytte jag i våras så dom bör hålla säsongen ut. Den går lite ryckigt i låg hastighet men den fina skinnklädseln väger upp detta ;) Ponnyn har även GL-paketet som innebär sportsadel, lägre mankhöjd och elhissar.. hehe skoja ;)

Mankhöjd: 135 cm
Klädsel: Skinn (Brunt)
Längd: 1337 cm ... (Eliiiiiite..)
Milantal: Inte jättelångt hehe ;)

Om du är intresserad så når du mig lättast på mailen eller om du kommer förbi stallet så kan vi ta det svart.hehe skoja ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-04 15:42:23

Jag förstår ingenting?!

Postat av: lina

Publicerad 2009-04-04 22:21:04

inte jag heller...

Postat av: michaela

Publicerad 2009-04-06 09:31:05

hahahaha roligt inlägg!! sådär helt knäppt o galet ;) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela