Jonna Lidström.

dåligt samvete.. inget man vill ha.

Publicerad 2009-04-19 18:20:35 i Blandat,

ja men det får man ju när det är så här fint väder
och man bara är trötttrötttrött och helst av allt vill
man bara slänga sig i soffan med varma myskläder på sig och en filt över sig.
och det är precis vad jag tänker göra sen när jag är färdig här vid datorn.
och jag ska minsann inte ha något dåligt samvete.. för jag är värd min vila :)


hm nu ska vi se här..
i fredags kom simon till mig.
vi grillade med familjen, gick lite i det härliga vädret.
kollade lite tv och hade det mysigt.
när han åkt hem i igår fm så sprang jag en runda :)
första på en vecka nu.. kände mig friskare.. och det hjälper faktiskt att springa
bort det där sista av förkyldningen som inte riiiktigt vill släppa taget.
men skönt var det iaf, trots att jag var lite seg i benen.
på kvällen drog jag ihop en bil härifrån och åkte till ung kraft-festivalen i huskvarna.
det var riktigt mycket folk, solen sken och mycket bra band.
en toppen kväll, helt klart!

blev dock inte mycket sömn natten till idag.. skulle ha hand om projektorn i kyrkan.
så helena och jag var där tidigt och riggade upp allt. tekniska som vi är.
efter mötet åt jag lite söndagsmiddag med familjen
och sen åkte jag, filippa och mamma på loppis i moheda och fikade lite.
myspys. köpte en snygg lite större väska att ha när man bara ska sova över natt
lite här och där.. pris: 25 KR. billigt och bra.

nu ska jag slappa och mamma ska tända i brasan. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela