Jonna Lidström.

dålig natt.

Publicerad 2009-04-24 09:17:24 i Blandat,

somnade sent. vaknade tidigt.. varm och klibbig. huu.
har vändt o vridit på mig hela natten. ingen bra natt alls.
hade tänkt gå en runda också.. men va så trött att jag vred fram klockan lite.
dåligt av mig, men skit samma. är man trött så är man.
får väl gå lite med tjejerna ikväll annars :)

har stylat mig i lite 60-tal idag.
stram uppsatt nacke och lite mer upptuperat och höjd uppe på.
en nersläppt, svepande lugg som går ihop med uppsättningen.
turkosgrönblå ögonskugga med lite silverskimmer i kanten,
stora, runda, silvriga öronhängen till det blev väldigt fint.
sen lite solpuder på kinderna, inte för mycket rouge till färgstark ögonskugga..
då ser det ut som man ska på maskerad eller något.
och det är inte riktigt meningen :)

ha nu en bra dag i solen.
jag ska gå och göra mina kunder supernöjda!

puss på er!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-04-24 10:54:19

hihi kul med lite äkta 60-tal. du får ju lägga ut en bild också ;)



ha en bra arbetsdag & helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela