Jonna Lidström.

ändring.

Publicerad 2009-04-24 19:35:33 i Blandat,

jag är en människa som gillar planering.
det ska vara ordning och reda, punktlighet är ett måste.
jag hatar verkligen att komma för sent och är ( om jag får säga det)
rätt bra på att hålla tider faktiskt.
så när andra inte gör det blir jag lite smått galen..
likadant gäller det planering.
om jag har planerat in något, så blir jag lite halvtokig om planerna bara ändras huxflux.
men jag jobbar på det, spontanitet är ju faktiskt väldigt bra!

planerna har ändrats inför hela helgen. jag blev galen idag på lunchen.
men sen blev allt bra för jag kom på att det var den enda lösningen som funkade hyfsat.
ikväll kommer simon hit.
förlåt säger jag till tjejerna som fick stå undan ikväll.
jag ska gottgöra er <3 love.

puss på er. och ha en skön fredagskväll. det ska jag och pojkvännen ha.
sen imorgon kanske vi drar ut till stugan och solar och skjuter luftgevär osv..
mor&far är där.. tar med oss en kebab på vägen eller nåt.
blir mysigt och lite halvspontant haha.
see jag bättrar mig redan  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela