Jonna Lidström.

5 dagars ledighet sluut.

Publicerad 2009-04-15 09:39:40 i Blandat,

japp. nu har jag varit ledig i 5 dagar och ska börja jobba igen.
det känns alltid lite segt i början..
men ska bli roligt att komma igång :)
skönt när det blir ordning på vardagen igen faktiskt.

igår gjorde jag ansiktsbehandling i jkpg.
så underbart skönt var det. fick ju presentkort av simon i julas
som var dags att använda nu innan man solat för mkt.
bli av med all gammal hud hehe.
det enda som inte var superskönt var porrengöringen.
ajajaj. hon klämde verkligen. men gött efteråt! jag höll på och somna
när jag fick en kylande mask. wihoo. något alla måste unna sig!

simon kom till jkpg sen och vi käkade lite och
han shoppade lite. jag får hålla lite i pengarna nu tror jag.
svårt, men ett måste.

och vet ni! jag ska inte äta varken godis eller kakor förrän 19 maj.
då åker jag utomlands :D jihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela