Jonna Lidström.

weekend.

Publicerad 2008-09-22 19:00:09 i Blandat,

helgen har varit lång med har gått väldigt fort.
snabb-update

fredag: drar till jkpg, tänkte gå på bio, blev inget med det, jag hade visst reserverat biljetterna i växjö! HAHA, men det blev film o annat gott i tenhult istället. sleeeepover
lördag: 50% av sleepovearna drar till hillertorp. jag hänger hos blooondiebaby. vi gör oss i ordning för kvällen. sen blir det möte för hela slanten! unity live, fullt med folk och riktigt gött var det.
söndag: sleepover på landet. mys. sen blev det masssa gött häng i hillerstorp resten av dagen.

kanooonhelg.
men jag är trött som få. HAHA

segt idag på jobbet. men kunde sluta en timme tidigare. sköönt.
ikväll blir det träning. fast det tar emot. orkar inte egentligen.
jaja. imorgon blir det växjö med mina kära storasyster. :)

life goes on and on.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela