Jonna Lidström.

todays work.

Publicerad 2008-09-02 17:35:45 i Blandat,

en bra dag idag. det gillar vi!
kom ändå ur sängen hyfsat tidigt idag.
nio! det är bra det.
lite STC-avsnitt. mums. frukost i soffan på det.
städade och fixade mig. kom igång liksom.



drog ner med bilen till ica och inhandlade
lite gött till mina muffins.
höstmuffins med äppelbitar smörstekta i kanel &socker..
sen smuldeg ovanpå.
det kallar jag MUMMA.
amandis kom hit och hängde med mig.
vi gick en go runda sen tog vi en muffins på det.
ikväll blir det lite go styrka/kondition träning.
äntligen har den dragit igång igen.
snacka om att träningsvärken kommer bli hård imorn.





























Ps 17:8. "Bevara mig som en ögonsten, beskydda mig under dina vingars skugga"



















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela