Jonna Lidström.

snart så.

Publicerad 2008-09-04 22:01:33 i Blandat,

en helt okej dag.
ganska lugnt i godisaffären så tiden gick sakta.
ska försöka sluta dricka kaffe så kände mig trött o hade huvudvärk.
men sen gick det bättre i eftermiddag.
kom hem ca 30 min.. sen rusade jag o filippa på träningen.
haha nu har man ju inte mindre ont i kroppen.
men det var skönt.

ibland vill man verkligen flytta hemifrån. slippa allt tjafs. ha en egen bil vore nice.
just nu verkar det inte som jag kommer nånstans alls i helgen. det suger.

jaja. 8-17 imorn då.
sen blir det inflyttningsfest i nässjö. wiiie!



Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-09-05 16:27:10

Jag saknar Dig! Nästnästa helg kommer jag hem, kan vi inte träffas då alla flickor? KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela