Jonna Lidström.

prepare yourself

Publicerad 2008-09-04 10:05:57 i Blandat,

det här inlägget kan bli lite deppigt.
jag bara varnar er..

kändes som att det skulle bli en bra morgon.
men vaknade med migrän och ont i hela kroppen.
sen började mamma tjata på mig att gesällen snart är här..
och att jag måste börja öva på modell för att klara det.

tror hon inte jag fattar det själv?
jag hatar att gesällen finns.
jag hatar att man ska hitta modeller med en frisyr
som bara var modern på 50-talet.
jag hatar att det ska förstöra min höst också.

och just att man ska hinna med allt.
känns inte som jag hinner med nånting.

ingenting har en bra timing i mitt liv.
om allt kunde vara lite enklare....


__________________________________________

livet är bra egentligen.
bara ingen bra morgon alls.
då blir det som det blir.
jag ska baske mig ta tag i gesällen. hitta världens bästa modell. och kick ass.
eller jaa. kan ju försöka va positiv iaf.
nu blir det jobb till sju.. sen träning.

bajbaj, piiis aut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela