Jonna Lidström.

over and out.

Publicerad 2008-09-14 16:00:36 i Blandat,

söndag kära söndag.
igår efter jobbet packade jag min kära resväska och hoppade på tåget till nässjö.
där mötte tessan&ida upp mig. sen körde vi till willys för lite inhandling av maat.
efter lite fram&tillbaka-grejande med tessans nycklar HAHA. inte lätt att komma ihåg allt.
efter lite käk och gött var vi redo för att inta jönköping.
där blev det en kväll på Centrum. massa folk och härligt shake.

idag sov vi till tolv typ. käkade brakfrukost. kollade svensson-svensson. och film.
TACK! kalasdagar.

nu är man lite trött och sliten.
kanske ska ta en macka eller något.
föräldrarna ska på bio ikväll. så huset blir lugnt och skönt.
det gillar vi.

mitt nagellack flagnar.
dags för remover kanske.
perfection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela