Jonna Lidström.

HELG

Publicerad 2008-09-12 18:23:51 i Blandat,

friiiietag. eller hur det nu stavas.
snacka om lugnt på jobbet idag.
fikade med isabell o plockade lite i salongen.
sen åt alla fyra lunch på "stan" :) slutade vid fem.

ikväll styr jag nog min kos till kyrkan.
blir lite häng med tonåringarna där. kanske hjälper till lite i caféet.
så man gör nåt bra liksom.
sen blir det nog ett avslut framför det sista sexandthecity-avsnittet.

imorgon jobbar jag på karamellhuset till fyra.
på kvällen blir det nog nässjö ändå.
ska träffa mina kära så brudar. saaaaknas.
antingen blir det chill o mys eller utgång i jkpg. treeevligt.
sen kanske det blir övernattning på det med! wiiie :)

nu ska jag ta o fixa mig litegrann.
ha en härlig fredagkväll folket.

please remember.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela