Jonna Lidström.

hejhallå

Publicerad 2008-09-09 21:04:23 i Blandat,

veckan har börjat bra!
måndagen var jag på salongen och jobbade.
fick håret färgat med. underbart! trivs kalas!

 

sen åkte jag till marie och vi kollade på lite bilder från hennes greklandresa,
kollade på en gammal goding : crossroads, HAHA. men den hakade upp sig efter halva filmen :/
för gammal? VHS alltså.. jag säger då det!

ledig idag från salongen.
gick en härlig runda före frukost och slappade lite i soffan.
sen åkte jag o idapida O till vetlanda o möös.
vi åt god mat på chili thai och shoppade litegrann.
i eftermiddag fick jag rycka in på karamellhuset några timmar och sen for jag på träning.

jobb imorgon igen då. sen kanske lite girlpower-häng och playstation? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela